lördag 15 februari 2014

underbar lördag!

Vilken rolig och bra lördag det här blev! började inte som jag tänkt mig, vaknade vid halv fem... kunde inte för allt i världen somna om, så jag har varit vaken sen dess, men trots fyra timmars sömn så har dagen tuffat på bra :) det blev ett marklyftpass innan cross cage-passet på gymmet. idag körde jag fem femmor istället för pyramid i marklyften, eftersom jag inte gjort det upplägget innan så tänkte jag att 70 kg var lagom, vet till nästa gång att jag fixar 75, men en bra början! inget nytt personbästa idag, men de efter de senaste lördagarna har jag haft sån hemsk träningsvärk efter att ha maxat. sen blev det cross cage med Anna, jag har redan börjat tröttna på det, måste ta en paus ifrån det ett par veckor nu, nyhetens behag kanske?!.. det är konstigt att jag aldrig tröttnar på gymmet trots att jag gör mest samma övningar hela tiden! :) men tur är väl det ;)

efter gymmet så åkte jag in till stan en sväng och mötte upp Tove och Felix. jag skulle leta efter en vardagströja men kom hem med en finare topp, jag var nöjd men fattar inte varför man inte kan hitta fina tröjor till vardags...

nu ikväll har jag varit och käkat middag på Table 20 tillsammans med Anna. det var mycket trevligt, vi insåg att man går ut och äter alldeles för sällan så vi får boka in sånthär oftare :) man får mycket mat på Table 20 så det räckte gott och väl med huvudrätt. nu sitter man hemma i soffan, är rätt trött och tror jag kommer sova gott inatt, men blir ett avsnitt på någon serie först.
jag invigde mitt nya linne från Casall som jag fick igår. färgen var lite rödare än vad jag väntat mig men det blev bra trots allt. nu står nya träningsskor på inköpslistan! :) 

kvällens middag, oxfiléspett med chilibea och klyftisar, sååå gott :) 

Inga kommentarer: