söndag 2 februari 2014

dagens träning!

Sjukt grå och trist söndag har det varit, jag tog sovmorgon till halv nio. det tillhör absolut inte vanligheterna! så halv tio var jag på Malkars, ben stod på schemat idag. att köra ben är hatkärlek, det är så vidrigt jobbigt ibland så man fattar inte varför man gör det, men så tar det så sjukt bra i musklerna och man känner att dom får arbeta. vanliga back sqaut kördes idag, jag har övat mycket på frontböj men idag blev det "vanliga" - tunga som sören osså! gjorde utöver det: draken, raka marklyft, utfallsgång, overhead sqaut, cable kickbacks, sittande lårcurl för framsida och liggande lårcurl för baksida. jag avslutade med 30 min crosstrainer , jag hade tänkt mig en promenad ute men det är blaskigt för snön smälter och det regnade på förmiddagen och det har varit sjukt grått så jag gjorde cardio inomhus, jag har börjat gilla crosstrainern - hur konstigt är inte det?!


Linne Nike. Tights Röhnisch

jag har haft ont i ryggen, kan vara blandning mellan ont och träningsvärk från marklyften, så jag har mest vilat idag. jag rullade lite på en foam roller på gymmet efter passet. fy satan vad ont det gjorde! jag satt en kvart i massagestolen och hade bara ryggmassage. jag måste boka in en ryggmassage nu i veckan. nu känns det äntligen lite bättre :)

Inga kommentarer: