torsdag 20 februari 2014

ny kofta!

idag har det varit en sånhär ledig dag då jag bara har suttit still när jag ätit mat ungefär... startade stark med morgonpromenad!!! haha säkert första för i år, det var grått och trist men plusgrader, alltid något  :) tvätt och storstädning, det är så förbannat tråkigt men det är ju tydligen ingen annan som städar här hemma så nu var det dags.. när jag var klar så cyklade jag bort till gymmet för ett benpass, jag vill komma åt den där känslan när benpasset var det roligaste passet på hela veckan, det är det aldrig numera... bara så jäkla tungt och apjobbigt, det gick hyfsat bra. känns som tekniken börjar sitta mer och mer i overheadsquat! :)

hem och äta lunch och sen cyklade jag bort till Hansa, min concealer tog slut häromdan och det var ett tag sen jag var på modehuset. jag provade en kofta jag sett flera gånger och den var ju himlans bra så den köpte jag med mig hem, rätt nöjd ändå! jag har donat middag,  thailändska köttbullar med ris. jag har bakat en omgång bovetebröd idag med, varken brödet eller köttbullarna blev så bra som de brukar, lite trist.

så nu ska jag sitta i soffan och hitta en ny serie som jag kan glo på! tjena
#toaselfie , heheheh.. 

min nya kofta, en ny kissetröja. Mjau :) 
lindex 299:-

Inga kommentarer: