onsdag 26 februari 2014

dagens soluppgång!

Jamen, klockan sju ringde klockan på lediga dagen (och jag hade absolut sovit mer än vad jag behövde redan) så det var bara att gå upp och gå ut för att traska. MEN en sån fin morgon det var, gick ner till mitt kära Jutnabben, längtar tills jag kan cykla ner för ett dopp eller för att ligga o sola ett par timmar :)

ett besök på vårdcentralen och nu ska jag få kallelse till hud, min torra hand och mina fula tånaglar kanske kan få bli normala nån gång igen! :) yeeey. mamma ville ha hjälpa att hitta vårjacka så vi åkte in till stan, jag fann en fin tröja och åt Athenas goda gyrostallrik. jag har börjat lägga till mer kolhydrater i min kost nu, jag är oftast hungrig hela tiden och jag tycker det är jobbigt! när man inte deffar så orkar man inte gå hungrig känner jag, och att jag äter för fort finns inte på min karta, jag har alltid ätit extremt långsamt!

ett benpass körde jag i eftermiddag, jag hade lite mer energi så det gick mycket bättre än gårdagens tråkiga pass. jag körde lite nya övningar, bland annat en för baksida lår som jag fick hjälp med och en variant av utfall som jag sett på två olika instagramkonton bara de senaste dagarna. jag gillade inte utfallsvarianten men baksida lår-övningen kommer jag nog kasta in flera gånger :)

ikväll har jag lyxat till det med hemmagjord pizza, bara för en arbetskollega åt min favoritpizza igår på jobbet, så jag blev jättesugen! nu bakar jag semlebullar så man är redo till på tisdag! men blir nog någon semla i helgen också ;)

Inga kommentarer: