tisdag 4 februari 2014

morgonträning!



jag älskar morgonträning! ett nästan folktomt gym kl 7 är det bästa, för då kan du köra superset vart du vill :)  och det är så skönt att ha träningen klar innan jobbet! men jag hatar att gå upp kl 6 när jag haft stängning kvällen innan, men det går om man vill. jag har precis ätit mellanmål, längtar redan till lunchen :) 
rygg blev det idag, chinsen går så segt - jag vill vara stark och klara av en nuuu! 

äntligen så tittar solen fram, men så typiskt när man ska jobba 10-19. hoppas på mer sol senare i veckan då jag är ledig :) ha en fin dag! tjena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag ska börja gymma och vet inte riktigt vilka kläder man ska ha. Har du några förslag?

Mvh, Klara

- Josefin sa...

Ha kläder som du tycker är snygga och som du känner dig bekväm i, då blir träningen mycket roligare!