fredag 7 februari 2014

köttfärssås!

Gokväll! Nu sitter jag framför tvn och kollar på På spåret, vi hamnade i Kalmar idag :) dagen började med glödyoga vid halv åtta, sådär lagom jobbigt - men det går bättre och bättre! sen körde jag pull ups, dips, bicepscurl med stång och tricepsarmhävningar efteråt. det gick riktigt bra, go kontakt och klarade många pull ups utan hjälp! kul med framsteg :)

sen cyklade jag ut till Rinkan och hälsade på Suss och Daniel och bebisen, hon kom förra fredagen :) så himla söt, hon sov mest så vi fick sitta och kolla mycket på henne. :)

jag cyklade hem och lagade mat. jag har inte en endaste gång sen jag flyttade hemifrån gjort köttfärssås, och jag blev så sugen på det häromdan. så idag blev det just spagetti och köttfärssås, det är ju inte pappas köttfärssås men helt klart godkänd! perfekt avokado också , mums!

dagens middag! 



Inga kommentarer: