lördag 1 mars 2014

våffel- och semledagen!

Nämen vi kör väl fettodag idag dårå! Både våffeldag och semledag när man ändå har vispat grädde ^,^ haha, bara för det är gott och man får äta det ibland ;) men kände att det blev liiiite för mycket, nu ska jag iväg till Suss ikväll och vi ska köpa hem mat men ändå riktig mat, det är ju för gott det också! :)

glutenfria våfflor

glutenfria semlor, fyllda med mosad banan som dom tipsade om i Barometern idag, det var ett mycket trevligt påhitt! 

imorse blev det ett marklyft och magpass. jag drack några cider igår men inte så jag blev packad, men kände inte av något idag på morgonen så det var bara och köra, även om man inte ska träna när man druckit alkohol dagen innan, men det var inga mängder. och vilken energi kroppen hade, jag hade redan planerat 3x3 på 80 kg och det gick hur lätt som helst, värmde upp på lite lägre vikter innan. så då körde jag en tvåa på 85 och en etta på 90 - den här gången utan att förstöra ryggen! det märks att man ökar i styrka i lyften, det är så roligt. nu är målet 100 kg!! :) woohoo. Tove var med mig och sen körde vi lite mage också, en gammal favorit är ju plankan, som man kan köra på alla möjliga sätt men nu har jag börjat köra med vikt på ryggen, idag körde vi en tabata-omgång och jag lade en 10kg på - det var sådär på gränsen jobbigt som det ska vara när man kör tabata så det var riktigt gutt! imorgon blir det pull ups och dips, ett pass enbart för armar - det var inte igår men kommer nog köra något annat också om jag känner mig själv rätt :) 

Inga kommentarer: