måndag 10 mars 2014

nyttiga chokladbollar

hejhej! nu var det dags för lite halsont igen, inte kul alls.. ibland har man lite ont i halsen när man vaknar på morgonen, men så fort man kommit igång så släpper det , men det gjorde det inte igår. så typiskt! lite snuffsig är jag också, kroppen känns trött men samtidigt pigg - mycket konstigt. jag har varit ute och gått en timme i alla fall, när solen skiner så får man passa på! jag gick förbi apoteket och köpte zyx  så halsen blir bra :)

jag var sugen på att baka som vanligt när jag får tid över då träningen uteblir. så jag gjorde nyttiga chokladbollar istället för något fullproppat med socker, som är minst lika gott! jag återkommer när jag smakat bollarna, de ligger på kylning nu. men de ser goda ut ;) 

jag hittade häromdan att de sänder en ny norsk säsong av Paradise Hotel - äntligen! så det ska jag kolla på nu innan det blir lunch :) 

Inga kommentarer: