söndag 16 mars 2014

överraskningsskiva

Min gamle vän Johan fyllde år ifredags och det firade vi med en överraskningsfest! Alla hans nära och kära samlades och Martin lurade med honom till lokalen där festen hölls. Väldigt trevlig skiva, men ganska lugn tillställning, men god mat och god dryck och många vänner så var det en trevlig kväll. Festen slutade relativt tidigt så jag drog ut på krogen, det är inte så ofta jag är ute numera eller dricker alkohol så tyckte det var lika bra när man ändå var igång, så mötte upp min jobbarkompis Alexander så hängde vi på Stars and stripes, helt okej ställe men tveksamt om jag går dit igen.

jag hade planerat att vara jättebakis idag, hahahaaha. vaknar upp pigg och kände mig som 19 igen, ingen bakfylla här, tjoho! så det blev en promenad i solen , gick min favoritrunda på Svinö och sen åkte jag tåg till Nybro. så har varit hos mina föräldrar och ätit mat hela eftermiddagen, mycket gott och trevligt! :) jag har fortfarande lite känningar i halsen, riktigt ogutt, jag vill inte vara dålig längre... men nu väntar tre arbetsdagar sen drar jag till London! :) tjeeeeeena
Fäääzt. Emil, Johan, Andreas och Calle.



från dagens promenad =)

Inga kommentarer: