tisdag 25 mars 2014

ny tröja med blommor

Vilket jäkla väder det blev idag!! Jag var och tränade imorse, men hoppade morgonpromenad - jag var sååå trött och hungrig så jag gick till och från gymmet istället, vilket visade sig rätt smart då det blåste mycket redan då. tanterna pratade om oväder i omklädningsrummet men jag trodde på lite regn bara, tji fick jag! men ett bröst och axelpass avverkades idag och jag gav mig på samma vikter som innan men det var tungt och kunde inte köra lika många reps, men axlarna var helt slut efteråt. intervallerna på bandet gick inte lika lätt idag, hahah! men jag kämpade mig igenom och det kändes riktigt gutt efteråt!

nu har jag varit på stan med Suss och hennes bebis Agnes var också med såklart! vi käkade en god dagens på Skafferiet och hann kika lite på Kvasten innan det började spöregna, så vi åkte bort till hansa istället. nu ska jag se ett avsnitt Paradise hotel innan jag börjar med middagen :)

jag hittade äntligen min tröja på Cubus. det kändes ganska onödigt att platta håret när det blev förstört i regnet, men hann vara fin en stund iaf! :)

Inga kommentarer: