måndag 31 mars 2014

rosa pelargon + Kalmars jägarinnor är utläst

Ja men då kom måndagen med inte fullt lika härligt väder. Fy vad kallt det var på min morgonpromenad! Det blev bara korta rundan då jag glömde vantarna, har inte haft dom på mig de två senaste dagarna. Fast kommer behöva ha vantar vid cykling ett bra tag till :) kom hem och värmde mig med havregrynsgröt och te, men cyklade bort till Malkars och frös när jag kom fram, det har ju aldrig hänt innan. jag var inte så jättesugen på gym idag men när jag väl kom dit så flöt det på bra och fick riktigt bra kontakt i bröst. så det var skoj :) tur att man inte hoppade över träningen bara för att man inte va astaggad!

Jag köpte mig en ny pelargon ifredags, jag ville haft en vit men dom hade inga fina men jag älskar den här rosa nu. ångrar mig inte en sekund, känner nästan begär efter fler!! haha :)


Jag läste ut Kalmars jägarinnor häromdan. den har fått väldigt bra recensioner och man blir ju extra sugen på att läsa den när det handlar om ett gäng tonåringar i Kalmar. det märks tydligt på sättet hon skriver att hon håller på med poesi, man är inte riktigt van att läsa på det sättet. men det är kanske bra för hjärnan att variera sig, jag tyckte inte det var nån höjdare tråkigt nog. nu har jag börjat på en annan bok som verkar mer lovande :)

Inga kommentarer: