onsdag 5 mars 2014

gårdagens soluppgång.

Hallå ja! jag hade tänkt att träna imorse innan jobbet, men kroppen sa ifrån att den var trött och ville vila, så jag sov 1,5h till och gick bara en 20minutersrunda innan jobbet. igår körde jag bröst och axlar, jag vet inte om jag ska fortsätta kombinera de två muskelgrupperna eller inte, jag känner ofta att jag inte "hinner" alla axelövningar jag vill köra, jag får klura lite på det där! imorgon är det dags för ben igen, den stora hatkärleken!

jag började av en slump igår att se på top model Sverige, det är lite underhållande - kommer jag nog att fortsätta kolla på :) imorgon är jag ledig, jag har bara träningen inplanerad och så ska jag nog laga lite god mat :)

det är inte så tråkigt att gå morgonpromenaden när det ser ut såhär :)

Inga kommentarer: