lördag 15 mars 2014

Pepparkakshuset

jag är så trött på min hals nu, på kvällarna känner jag ingenting! men på mornarna är den helt slut, jag vill ju TRÄNA! så drygt, speciellt när man var inne i en period då allt gick så himla bra! men det är bara att vila och komma tillbaka ännu starkare :) jag vaknade jättetidigt idag, kvart över sex... jag låg och drog mig en halvtimme sen gick jag upp och gick min morgonpromenad, det var en frisk promenad kan jag lova!

jag har inga större planer för dagen, ska in till stan och äta lunch tillsammans med Tove.
den här boken läser jag nu, Pepparkakshuset. jag har tydligen missat Gerhardsens böcker, jag har läst Gideons ring men nu ska jag läsa dom andra också. boken verkar lovande, har kommit halvvägs. jag längtar tills man kan sitta på balkongen en timme och bara läsa i solen, så härligt! jag gjorde det en stund ionsdags :) 

Inga kommentarer: