torsdag 6 mars 2014

pullups



Jag har ju glömt att lägga upp den här bilden, den tog Tove isöndags när vi tränade armar. Jag tycker att pull ups med omvänt handgrepp eller neutralt som jag har här är en bra övning för att köra biceps, men man får in många andra muskler också och det är likadant med dips, tycker om att aktivera fler muskler men sen kör jag till exempel bicepscurl med stång för att isolera biceps mer. jag klarar fortfarande bara att dra upp mig fem gånger på raken, men kör nu med det smalaste gummibandet. jag står ibland på pinnen som man kan använda i just den ställningen jag hänger i, men tycker det känns som man ska glida av den vissa gånger. vill att det ska synas mer muskler!! men allt tar sin tid, ska göra lite ändringar i kosten för att se om det ger resultat, jag har börjat med nya p-piller som jag oroar mig kommer binda vätska. vi får väl se :) 

Inga kommentarer: