lördag 8 mars 2014

trevligt besök på Ernesto

vilken trevlig och mysig kväll jag hade med  Tove igår, vi sa att sånt här gör man alldeles för sällan! tvårätters på Ernesto blev det, jag har aldrig varit missnöjd med maten där! jag åt en blodig oxfilé till varmrätt, jag tycker det ser lite äckligt ut när den är så blodig men det är ju sååå gott! man kan inte alltid äta med ögat ;) sen åt jag en fantastisk vaniljpannacotta med lemoncurd till efterrätt. sen gick vi till Olearys och drack en cider och bara hängde, klockan tolv låg jag i sängen och somnade på fem sekunder :)
Min fina Tove

några kort på maten blev det inte, lyckades skicka iväg snapchat till mamma för det hade hon önskat. fast fick fota Toves varmrätt för jag hade redan börjat äta på min när jag kom på det, hahaha. Hungrig?

Klockan ringde vid 7 imorse, dags för morgonpromenad! solen sken så det var inga problem att komma upp, 45 min och sen den efterlängtade havregrynsgröten. tjugo över nio var jag på gymmet, det har nästan blivit stående med marklyft på lördagar så körde det och veckans ryggpass. marken gick hyfsat, jag känner att jag är väldigt trött i biceps efter gårdagen så det blev inte så fasligt tungt. snart dags för mat igen och klockan fyra blir det jobb! ha en fin dag i solen :)

Inga kommentarer: