torsdag 3 april 2014

min bästa vän: trigger point

startade dagen med en morgonpromenad, man får så mycket energi när solen skiner och man blir så glad trots att det fortfarande ligger på nollan vid sju på morgonen... man får gå fort :) sen väntade den stående havregrynsgröten och därefter ett ben och magpass på gymmet! tungt och jobbigt som vanligt, men känns så gutt när man väl är klar!

en lätt lunch här hemma och sen cyklade jag in en snabbis till stan. jag fixade blyertspenna och linjal till lördag, men så hade Akademibokhandeln "köp 4 pocket - betala för 3" så då fick jag leta reda på fyra nya intressanta böcker, Dan Browns senaste fick bland annat följa med hem. cyklade bort till Coop och hämtade ett paket :) nya skor, weeeey! det perfekta skorna, kommer en bild en annan dag :)

nu ska jag vila en stund innan jag börjar med middagen, köttfärssås!! ikväll blir det ett till träningspass med Johan, axlar ska vi köra då :)
glad och svettig tjej på gymmet

en av mina favoriter på gymmet. den här rullen har skonat min rygg så himla mycket! lite rullande på den så släpper det onda jag ofta får efter att ha kört vissa övningar, såsom ryggresningar och marklyft då jag tränat ländryggen mycket. men även bröstryggen mår bra av denna. du kan rulla hela kroppen på den här, bästaste!! Trigger point heter den tydligen :) 

Inga kommentarer: