torsdag 10 april 2014

vilodag!

Sjukt trött dag, tur att det var inplanerad vilodag. så det blev jobb och ingen aktivitet alls. jag har lagat mat och kollat på Paradise hotel, nu är jag trött och ska gå o lägga mig med boken. så jag orkar med morgondagen :)

igår var jag ledig men det blev en hyfsat lugn dag faktiskt. riktigt skönt. jag körde ben tillsammans med Tove på eftermiddagen, det gick riktigt bra. när vi kom så körde två killar marklyft och hade i princip nästan alla viktplattor, min tanke var inte att köra sååå tunga knäböj men fick köra tior på 60 kg och det gick hyfsat bra, jag gick inte jättedjupt. jag är lite feg med att maxa i böjen, det blir så himla tungt men måste nog öka vikterna lite snart! heheh. det blev även raka mark, utfallsgång, benpress och några magövningar. avslutade med intervaller i backe på bandet, kan varit det jobbigaste nånsin! imorgon ska jag köra med Johan efter jobbet , tjoho :) alltid lika roligt!
min nya tröja från Cubus, den ska väl vara mer oversize antar jag eftersom jag har XS i denna. 

Inga kommentarer: