fredag 11 april 2014

yes, bänkade 40 kg idag!

Äntligen helg! gud vad skönt, jag har varit så himla trött de senaste dagarna och jag vet att imorgon kan och får jag sova ut, men det är inget jag lär göra iaf, hahah. jag har bokat in yoga 9,30 och ska köra mitt älskade marklyftspass innan det, så sova kan jag göra på eftermiddagen sen och på söndag! :)

idag var det jobb till kl 14, kom hem och sov en timme på soffan. sen var det dags att tagga för dagens träningspass tillsammans med Johan. bröst blev det idag och jag klarade äntligen mina 40 kg i bänkpress! :) tjoohoooo , 40 kg kanske inte låter speciellt mycket men jag tycker att det är det, jag är inte en speciellt stor tjej och jag har inte tränat bröst seriöst så himla länge! så jag är superglad över detta! Johan skulle iväg så jag körde ett par tricepsövningar efteråt också. nu har jag ätit tacos och tänkte kolla på Paradise hotel, den här norska säsongen är riktigt bra och rolig! :) det blir en lugn ikväll, känns helt okej!
Johan kör lutande bänkpress med hantlar. kunde öka  till 14kgs hantlar på sista setet idag :) tur att jag hade Johan med som hjälpte mig upp med första! den är alltid svårast.. 



Johan tog en bild på mig när jag körde flies i kabel men den blev asdålig, haha! så bjuder på en selfie istället! 

Inga kommentarer: