söndag 13 april 2014

rolig utekväll!

Jamen, igår var det dags för utgång. jag var inte speciellt taggad men vi kom igång rätt fort när vi väl hade anlänt till Malin. Tove går ju inte ut så ofta längre, inte jag heller för den delen så man får passa på när hon väl kan :) det var en himla rolig kväll, vi gick till Harrys. Tove ville shota, så då var jag tvungen att göra det. jag gör inte det så ofta längre, så jag blev ju alldeles för full för vad jag ville vara.

vaknade oförtjänt pigg och var hungrig, när jag är bakis vill jag inte äta nånting. så jag smaskade i mig frukost och sen köpte jag min dagen efter-pizza. sen la jag mig på soffan och såg alla avsnitt Top model från den här veckan, somnade på sista och vaknade upp o då började jag känna mig dålig. hahaha. sådär lagom lägligt. jag har varit på infoträff, de ska ha gratis träning på Skälby ett par veckor framåt som jag tänkte att jag skulle haka på!
min fina Tove och jag

ska vi se normala ut? näääääää :))))

Inga kommentarer: