onsdag 23 april 2014

vill bli bra nu.

jag hatar verkligen att vara sjuk, att känna att kroppen inte är i balans och att den mår dåligt. det är så sjukt tråkigt att bara vara hemma och vila. när man är sjuk så orkar man förvisso inte göra så himla mycket utan att det blir ansträngande.. jag har de senaste åren blivit en rätt aktiv människa, tycker jag själv iaf - sen är allt relativt - men om man jämför för fem år sedan. jag älskar min träning och jag blir så deppig när jag inte får eller kan träna. jag saknar den så himla mycket bara efter en vecka, jag följer väldigt många tränings- och fitnesskonton på instagram och när de matar på med formbilder, träningsbilder eller matbilder så orkar jag knappt kolla, JAG VILL JU OCKSÅ! men samtidigt blir jag lite motiverad, tänker på att jag måste äta fastän jag inte är hungrig och taggar för första träningspasset efter den här svackan. det här året har börjat riktigt dåligt, varit förkyld och sjuk mycket. jamen, då vilar jag väl lite till. tur att jag följer massa serier och började på Dan Browns Inferno-bok precis, så jag har lite att göra i viloläge :)

så härligt att våren är här - med alla sippor som blommar och kastanjeträdet utanför mitt köksfönster har knopparna slagit ut så snart är allt grönt och fint runt omkring oss! :)

Inga kommentarer: