fredag 25 april 2014

boktips: Inferno

Äntligen börjar förkylningen släppa! wohooo :) idag har jag inte tagit några tabletter och har bara haft pyttelite huvudvärk, den finns där men smärtar inte som den gjort innan. jag började fundera på om det kunde ha något med pollen att göra, men jag har inte haft några problem med varken näsa eller ögon så det är väl tur det! känns som jag kan utesluta det :)

jag har varit ute i solen en sväng, behövde luft kände jag. gick en långsam promenad runt Skälby, gick på stigar i skogen som finns här där jag aldrig gått innan, väldigt vackert i vårsolen. satte mig på en sten och vilade i solen en sväng också. annars så jag har sett ett avsnitt Ph och ett avsnitt Game of thrones. sen har jag läst nästintill 100 sidor i boken. jag gillar den väldigt mycket, tycker om när Langdon är i Italien :) man blir bara så himla sugen på att åka dit när man läser om alla byggnader och lönnrum och tunnlar och konstverk! spännande, nu har jag drygt 200 sidor kvar.

Dan Brown - Inferno - än så länge väldigt bra och spännande! dagen till ära har jag sminkat mig, jag har ju inte behövt göra det på tre dagar, känns bra att vara lite fin. jag ska snart till Nybro och fira min far som fyller år imorgon. jag fick Nelly-paket idag och där i låg den här fina tröjan/koftan. jag hade kunnat ha en mindre storlek men den är inte för stor, ser mer ut som att den ska vara så, så ja det gör inget :) 

plockade en bunt vitsippor under min promenad idag, piggar upp lite :) 

Inga kommentarer: