söndag 27 april 2014

blommar ut



gårdagen var rätt hyfsad ändå, jag tog en långpromenad på förmiddagen, men sen fick jag vila efter det och hela eftermiddagen för Tove frågade om jag skulle med och grilla på kvällen, det ville jag ju. så då fick jag ta det lugnt så jag skulle orka med det. och grillning blev det, hemma hos Elin. första grillat för min del iår, det är ju så gott! :) idag har jag däremot varit helt slut igen, gick en hyfsad promenad imorse, igår släppte huvudvärken lite när jag gick men inte idag. så har sovit en timme till på förmiddagen efter det, jag hade tänkt att jag skulle följa med bort till gymmet med Anna och köra ett jättelätt pass, men det blev inget med det.. 

jag googlade lite mer om pollen och kom in på en annan sida än 1177, där står det klart och tydligt att trötthet och huvudvärk kan vara symtom på pollen... så jag anar att pollen kan vara boven i det här dramat, jag ska ringa till min vårdcentral imorgon och se vad dom säger. jag ska inte göra så mycket idag, sätta mig på balkongen nu när solen äntligen hittat dit och fortsätta i Inferno. 

Inga kommentarer: