fredag 4 april 2014

lite shopping under ledigheten

Härligt med ännu en ledig dag då solen visar sin bästa sida! Startade dagen med glödyoga, det var en månad sen sist då jag var i London för två veckor sen, ska försöka få in en gång i veckan på yogan men det är svårt. vill inte att annan träning ska bli drabbad.. jag åkte faktiskt hem efter yogan idag , kände att kroppen var nöjd där. sen blev det en timmes promenad tillsammans med Suss på Stensö lite senare. funderade på att träna en sväng nu på kvällen men känns som kroppen behöver vila så då gör jag det.

det blev lite cykling till Hansa för att köpa nya jeans, de kunde beställa hem Diesel i längd 30 till mig. så det tyckte jag var suveränt, så dom hämtade jag hem och gick en snabbis på Ikea, jag hade sett jättefina skålar i en tidning som jag också köpte med mig hem :)

en fredagsfika på balkongen samt bokläsning. jag är helt slut och taggar för morgondagen då jag ska skriva högskoleprovet för allra första gången!
i mitt paket från Zalando låg de här skorna. perfekta pumpsen, såsom jag har letat efter dessa. jag har sökt efter ett par svarta också men de här är snyggare till sommaren. perfekt beige färg och perfekt höjd, asgoa att ha i sommar då det är så lätt att gå i kilklackar :)
de fyra nya pocketböckerna ligger där under.

Den här boken läser jag nu, det har inte hänt så mycket men hoppas på att den är lovande. 

Inga kommentarer: