tisdag 8 april 2014

Äntligen säsong fyra!


JAMEN såhär glad var jag imorse när jag såg att första avsnittet på säsong 4 redan fanns ute på swefilmer! Jag pratar naturligtvis om GAME OF THRONES. bästaste bästa serien. så kvällen var liksom räddad, jag har bara längtat efter att få gå hem från jobbet under hela dagen. heheh. trots att jag har läst böckerna så har jag lite dålig koll på vart i serien vi befinner oss nu, men jag vet att det kommer hända grejer i den här säsongen! weeeey! första avsnittet var okej, jag vill så gärna se om de andra säsongerna, men det tar sån tid... nu nöjer jag mig med ett nytt avsnitt varje måndag! tjoho! 

jag tränade imorse, trots att jag var jättetrött och hade träningsvärk i ryggen. men det stod rygg på schemat och jag hade ingen lust att trycka in ett benpass en tisdagmorgon när jag var så himla trött. men det gick bra och det är ju inte farligt att träna med träningsvärk. har varit trött i kroppen hela dagen, är så glad att jag är ledig imorgon! :) 

nu ska jag kolla på Biggest Loser. jag älskar det!! deltagarna och Kristin är klockren programledare, jag gillar även den nya tränaren! så mycket känslor när man kollar på avsnitten, vissa har så starka berättelser. 

Inga kommentarer: