lördag 10 maj 2014

Boda skins: Kay Michaels quilted biker jacket


Här är en dålig bild på min nya skinnjacka, men den är sååå fin! Jag snubblade av en slump in på Blondinbella och såg att hon hade denna i brun och jag tyckte den var så fin. Efter några dagars fundering så slog jag till, jag hittade en hemsida i Sverige som sålde den, så jag slapp betala frakten från England. det tyckte jag var bra, blev lite billigare också ;) den är lite tajt över axlarna men den kommer töja ut sig snart. för att citera min bror: "helt otroligt att den var bra" med tanke på att jag är ganska velig när jag provar kläder i butik och gnällde inte över någonting över en jacka som jag skickat efter! mycket nöjd är jag iaf. den är ifrån Boda skins, och kostade förmodligen alldeles för mycket enligt de flesta så jag håller tyst :)

Inga kommentarer: