måndag 12 maj 2014

nu sitter mina tavlor på väggen


Nu hänger dom på väggen, som min mamma har längtat! Jag har inte haft bråttom att inreda min lägenhet, mest för att jag inte riktigt har det intresset. Så det kommer lite allt eftersom, men när jag flyttade in i den här lägenheten så tyckte min mamma att jag skulle köpa några fina tavlor på Ikea. Det kom inte på frågan, jag hatar Ikea-tavlor och skulle aldrig hänga upp en själv, vad andra har i sina hem struntar jag i men här kommer det inte upp nån. Så jag sa att jag ska måla mina egna tavlor om jag ska ha några. 2,5 år senare så sitter två tavlor som jag själv har gjort på väggen :) 

Foten mår bättre idag, men jag utmanade inte den så struntade i morgonpromenad. Så åkte direkt till gymmet efter en lätt frukost, bröst och triceps fick jobba hårt idag! Ibland är man så feg i sina rutiner på gymmet, jag älskar att köra bröst och triceps ihop, kan inte fatta varför jag inte vågat innan. Fick sån grym kontakt i bröst idag igen, gutt :) imorgon ska ryggen få jobba! nu ska jag nana :) 

Inga kommentarer: