torsdag 15 maj 2014

kycklingfilé i lufttorkad skinka

Tjena! jag gick en promenad efter jobbet igår, det tyckte foten var helt okej. jag gick min morgonpromenad idag, det tyckte foten var sådär, så det blev inget jättetempo. frukost och sen gymmet tillsammans med Tove idag, vi körde rygg och biceps. helt okej pass, chinsen gick bra även idag så det var skoj :) jag har absolut inget planerat resten av dagen, tänkte sätta mig på balkongen med min bok och bara sitta där och läsa och ha det gutt. jag känner att det är en sån dag idag, jag vill bara vara :) jag får se om foten tillåter en joggingrunda ikväll, jag är lite sugen på det! taggad inför Maggan-loppet ju :)

min lunch, köpte med mig färsk kycklingfilé från jobbet igår, eftersom vi hade extrapris på det. kändes som den smakade lite bättre? eller så var det för den var inlindad i lufttorkad skinka ;) jag försöker tänka på vad jag äter nu då det har spårat lite den senaste tiden... men det är inget äckligt på den här tallriken så det gick fint att få ner sig! 

från morgonpromenad på Svinö :) 

Inga kommentarer: