fredag 16 maj 2014

härligt med sol på min lediga fredag!

Åh vilken härlig dag, massa sol på min lediga dag :) jag startade starkt med yoga kl 7,30 - underbart att starta dagen med, det borde finnas fler såna tidiga pass. sen hängde jag med mina föräldrar in till stan, lämnade som vanligt tomhänt men en burgare i magen från Stars and stripes lyckades jag trycka ner iaf :)

jag hade planerat axlar/mage senare på eftermiddagen, men när jag kom hem från stan så somnade jag i solen på balkongen och jag skulle inte ha sällskap av Johan som jag brukar eftersom han skulle spela match ikväll, jag var nära sugen på att strunta i träningen men vet med mig att jag mår bättre när den är gjord. så jag kom dit vid fyra, sådär lagom lugnt, fylldes sakta men säkert på men inget som störde mig :) det supersetade igenom hela passet så det blev ett bra pass med högt tempo :) det gillar jag!

nu har jag varit hos Tove en sväng ikväll, alltid lika trevligt. nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för morgondagens jobb! tjohej
gårdagens kvällsrunda på cykel. härligt när man kan cykla omkring milen då det inte blåser allt för mycket eller kallt :) bryggan nere i Kalmarsundsparken är riktigt najs, dock vet jag inte om man vill bada ifrån den :)

visst ja, jag bakade lite igår. snart är det sommar och en bulle på stranden under semestern måste man ha. alltid lika gutt :) kardemumma och kanelbullar, självklart glutenfria. 

Inga kommentarer: