måndag 19 maj 2014

hej måndag och bröstpass!

trots att jag körde ett hårt benpass igår så kunde jag inte somna igårkväll, sov  så himla dåligt hela natten så tog sovmorgon till kl 8 faktiskt. det blev en väldigt kort morgonpromenad då jag inte var speciellt sugen på det och sen cyklade jag iväg till gymmet. bröst och triceps blev det idag och det gick så himla bra trots att jag fastar! jag drack BCAA innan och under passet och även när jag kom hem, så första dagen med periodisk fasta har gått bra, första målet nu vid tolv smakade väldigt bra! :)

jag ska vila mig innan jobbet nu, märker på kroppen att den inte fått tillräckligt med sömn inatt.
det här linnen har hamnat under massa andra kläder i garderoben så det hade jag glömt bort, bjöd till och med på selfie på instagram, tillhör inte vanligheterna! :)

Inga kommentarer: