fredag 2 maj 2014

nu har jag äntligen hittat ett slagbord

God kväll, jag skulle egentligen på aw idag (trots att jag har varit ledig, men vad gör väl det) men det blev inställt för Anna blev sjuk, väldigt tråkigt.

men slagbordet som jag var och kikade på på förmiddagen fick jag med mig hem, det ska målas vitt så blir det nog himla fint, väldigt nöjd över det köpet. min lillebror ställde upp med bil för att hämta bordet sen åkte vi vidare in till stan, jag skulle köpa ett vitt enkelt linne på gina, det var tanken - jamen det är såklart att det inte finns kvar i min storlek, typiskt. men ett vitt träningslinne blev det istället, det är snyggt till sommaren med vitt men vill nog ha ett till som sitter lite tajtare.

sen åkte jag hem för att vila, 30 min vilning blev det bara för sen skulle jag åka och träna dagens andra pass. axlar och mage, jag fick med mig min lillebror även på det - det blev ett väldigt bra pass!! mycket mer energi mot gårdagen så det var riktigt gutt, när vi var klara så mötte jag min favoritinstruktör i spinning i dörren till omklädningsrummet, och eftersom jag inte längre hade nån tid att passa för kvällen så hoppade jag på hennes pass. så nu är jag riktigt slut, men det känns skönt. jag har inte haft nån huvudvärk idag, så hoppas inte det blir något bakslag imorgon! :)

mitt lilla slagbord som blir perfekt hemma hos mig :) 

bjuder på en spännisbild i mitt nya linne från Under Armour :) 

Inga kommentarer: