onsdag 21 maj 2014

billiga goa jordgubbar

skön ledig dag men det enda inplanerade var träningsdejt med Tove kl 9 imorse, det blev rygg/biceps, idag tröttade jag dock ut underarmarna ordentligt på sista supersetet med biceps så vanlig bicepscurl med stång gick inte köra med de vikterna jag brukar ha, haha :) det blev en morgonpromenad i samband med tvätten imorse också, skönt att ha den avklarad, det blev en riktigt varm dag. jag har suttit på balkongen ett par timmar och läst i min bok och haft det gutt bara. sen har jag hunnit med lite städ och gjort mat och matlådor. tredje dagen med pf går helt över förväntan, jag var dock väldigt hungrig strax efter elva idag och huvudvärken började komma. men så fort jag fått i mig mat kl 12 så försvann huvudvärken så nu får vi se hur det går imorgon då jag börjar jobba redan kl 7. men det går nog bra, det konstiga är att jag aldrig är speciellt hungrig på mornarna, det känns mest bara konstigt att dricka te och inte äta något eftersom man är så van vid det.

jordgubbar är såååå gott! och dom här köpte jag på ica för 20 spänn, trots att dom är från Holland eller Belgien så är dom riktigt goda :) man får passa på nu när säsongen har dragit igång! jag har dom på gröten, i salladen, äter bara som dom är och så har jag dom även i kvargen. till helgen ska jag ha dom i en tårta, det finns många sätt att äta dom på! :) 

på vackra Svinö

Inga kommentarer: