lördag 24 maj 2014

födelsedagshelg

Jag upptäckte att dom hade flyttat fram yogan en halvtimme idag, så då gick jag på den. riktigt skönt att sträcka ut kroppen, det kommer bli dåligt med yoga i sommar berättade hon som höll i den, men sommarschemat är alltid kasst, tur att jag mest hänger på gymmet :) och jag älskar träna på sommaren, för då är det rätt folktomt. fattar inte hur man inte kan komma iväg, det tar en timme och om du åker dit direkt på morgonen så har du hela dagen på att vara ute och göra vad du vill sen.. men jag behöver verkligen jobba på brännan, det skulle jag göra idag, men vart är solen nu då?? så typiskt!

igår tränade jag axlar/mage och tog det bara lugnt på kvällen, jag hade ont i foten. så klockan fem vaknade jag första gången idag, men somnade som tur var om till halv sju iaf.. jag ska lägga en tårta idag, min farmor ska ha kalas imorgon så hon frågade om jag ville fixa en. och det ville jag :)

ikväll ska jag till Suss, hon fyller år idag. :) det ska bli trevligt.
min fina vän Susanna

under morgonpromenaden var det hyfsat fint iaf:) 

Inga kommentarer: