torsdag 29 maj 2014

benträning - både gym o jogg

Då internet har krånglat hela dagen så blir det en sen uppdatering, så jag har fått hitta på annat än att sitta vid datorn, inte mer än rätt när dagen bjöd på soligt väder! Det blev morgonpromenad i samband med tvätt, sen storstädade jag - jag fattar varför jag gör det så sällan, så tråkigt! sen var det dags för gym och kalipermätning, den gick inget vidare så det är bara att kämpa på med fastan och kosten nu, så ska jag försöka göra en innan eller i början på semestern också. fastan går bra, vissa dagar är jag väldigt svårstartad bara men brukar rulla på så fort jag har kommit igång. så motivationen för att sköta kost är lite större nu :)

kom hem och käkade kycklingsallad sen satt jag på balkongen hela eftermiddagen och ikväll har jag umgåtts med mina föräldrar i Nybban. mamma fick med mig på joggingrunda, det kändes väldigt bra i foten! så vi körde på i ett bra tempo tycker jag, dock fick jag ont i den andra hålfoten, ja alltid är det något. jag körde ben innan på dagen så dom lär ju vara slut imorgon, hehe :) när jag kom till gymmet idag så var alla squaträcken upptagna, så jag fick tänka om men fick till ett väldigt bra pass ändå, mycket fokus rumpa blev det, kändes skönt att springa lite ikväll för jag kände att jag jobbade mer med framsidan då. även bålen!

igårkväll så såg jag, Johan o Emma den senaste X-men på bio. jag går sällan på bio men den här ville jag verkligen se! så jag sa det till  Johan innan den hade premiär, ta med mig när du går på den. och klart att jag fick följa med :) den var bra, mycket nöjd. vi såg den i 3D, det var länge sen jag gjorde det, hade nästan glömt bort hur häftigt det är :) jag kommer nog se om den snart igen, blev även sugen på att se alla de andra X-men filmerna också.

jamen nu är det iaf dags att sova! hej hopp
fin lunch! 


fin kisse

Inga kommentarer: