fredag 30 maj 2014

sushi - fredag

hejhej. ledig fredag och jag hoppade yogan imorse, jag var så trött, som jag har varit varje morgon den här veckan känns det som. så jag körde axlar o mage nån timme senare än vad jag brukar. det var ingen rusning på gymmet så det var skönt, gjorde en magövning jag inte gjort på evigheter och den brände gutt. jag ska göra yoga imorgon istället, eftersom den inte börjar förrän halv tio så ska jag komma iväg o köra pullups o chins innan.

jag har varit inne i stan en sväng, behövde ny nattkräm och bokade samtidigt en ansiktsbehandling, så nu har jag det att se framemot. jag fortsatte jakten på de perfekta jeansshortsen, det är ju i princip omöjligt om man inte vill ha shorts som ser ut som trosor.. så jag köpte med mig sushi hem, det är ju ändå fredag :)

jag har tagit det lugnt idag, läst i min bok och sett lite paradise, som jag ska fortsätta med när Hela Sverige Bakar är slut, lite roligt att det heter Kändis då det bara är C, D- kändisar.. men roligt att kolla på. och eftersom jag inte hittade något på stan så beställde jag fem nya böcker från nätet ikväll, bland annat en som jag kollat på ett tag ^,^

imorgon är det jobb igen!
älskar mitt nya nagellack. jag är ingen flitig lackare men ville ha ett brunguldigt med lite glitter i. väldigt bra lack faktiskt, som höll fint i flera dagar trots jobb. kommer nog inhandla fler från essie. 

sååååå gott!! jag som inte ens gillade avocado för ett par år sen, det blir bara bättre med tiden ;) 

PS! har sån jädra träningsvärk i benen och vaderna så det är inte klokt, men det säger sig ju självt med både benpass och jogg på samma sak, så jag hoppade spinningen i em, hahaha 

Inga kommentarer: