söndag 4 maj 2014

bra söndagspass

hejhej! ibland har jag alldeles för höga förväntningar på mig själv, jag var jättetrött igårkväll så stängde av Gladiatorerna och läste i min bok till kl 22 sen somnade jag. så jag ställde klockan på 5 så jag skulle hinna med en morgonpromenad innan jobbet.
hahahahahahahaha.
jag var svintrött och ställde om alarmet till 6,15 ^,^

efter jobbet var jag också trött så vilade knappt en timme, sen gick jag bort till Malkars. det kändes rätt smart att vara där strax efter fem, för Kalmar FF började spela halv sex så det var sådär lagom lugnt :) ett gutt benpass körde jag, med bland annat marklyft. jag hade tänkt slå mitt personbästa, men när jag drog upp 90 kg från golvet så kom jag på att jag började i toppläget sist. det är tyngre och börja från marken, så på ett sätt så satte jag nytt pb, jaja det kommer :) imorgon är det dags för bröst och triceps, jag har bytt axlar mot triceps och ska testa köra bröst/triceps, rygg/biceps, ben/mage, axlar/mage och ett pass fokus på marklyft + ev cardio ett par veckor nu, och yoga varannan vecka - och se hur det känns.

hej från gymmet! 

Inga kommentarer: