onsdag 7 maj 2014

en annorlunda frukost!



Tjoho! Idag åt jag inte gröt till frukost utan jag åt fil. Jag blev jättesugen på det igår, så jag köpte med mig fil hem och åt det tillsammans med banan, massa kanel, jordgubbar(längtar till de första svenska gubbarna, vissa av de färska som finns att köpa nu smakar lite jordgubb men dom här var ingen höjdare tyvärr), russin, gojibär och müsli. Mums :) så det satt fint efter morgonpromenaden. 

idag börjar träningsvärken efter söndagens pass släppa. igår körde jag rygg/biceps och jag var tvungen att rulla rätt mycket på rullen efter passet, kände av i ländryggen redan innan och fy vad ont det gjorde. marklyften tog kan man säga! :) men det funkade bra att köra rygg/biceps igår, ibland kan man få sånt tryck i underarmarna både när man kör rygg och biceps så då kan det bli jobbigt att krama ur det där sista, men igår gick det fint! :) 

precis mellan Ica och det nya gymmet uppe i Berga C så har dom öppnat Proteinbutiken nu, så jag fick med Åsa så gick vi dit på lunchen. så inhandlade både nytt whey och casein-pulver :) jag köpte Vilda bär-smak på vasslet till och med, men den var god, kanske lite söt men det går att trycka i sig. god och lättlöslig i vatten, det är ändå huvudsaken! och dom hade mycket annat också, skulle få in mer träningskläder, det känns kul och skönt att ha en kosttillskottsbutik nära till hands så man slipper beställa allt via nätet. 

ska snart in till stan för att möta upp Suss, det var länge sen! så det ska bli väldigt trevligt :) 

Inga kommentarer: