tisdag 13 maj 2014

musik: flower

gammal men bra pepplåt, har en plats i min "springlista" på spotify :) 

Idag är kroppen trött, jag ställer klockan på 7 varje dag eftersom jag tycker om rutiner. men idag orkade jag inte gå upp så jag sov till klockan åtta. jag åt frukost och kände efter, kroppen behövde vila från gymmet idag så det har jag gjort. jag har blivit mycket bättre på att lyssna på kroppen, nu har jag kört riktigt bra pass i fyra dagar så det var väl dags för mer återhämtning. sist jag åkte iväg trots att kroppen var trött så gjorde jag mitt sämsta pass nånsin så vill inte göra om det. ibland är inte all träning bra träning, ibland är det bättre att vila tror jag, sen beror det självklart på vem det gäller. så jag cyklade bort till maxi och pantade burkar, det får räcka med aktivitet innan jobbet ;) nu ska jag se gårdagens Biggest loser. jag såg Game of thrones innan, jag vet inte om jag tycker att den här säsongen är lika bra som de innan?! jag återkommer i den frågan. 

Inga kommentarer: