söndag 1 juni 2014

ännu ett benpass på en söndag!

hejhej! nu har jag precis ätit sista målet för idag , det blev tacos! jag blev så himla sugen på det imorse och det satt fint efter ett svettigt benpass. jag jobbade till kl 15 och sen vilade jag en stund i solen, läste ut min bok som var helt okej, inte mer.. det var hyfsat med folk när jag kom halv sex, men då detta benpass är fokus marklyft så är man nöjd med en stång och ett par viktplattor :) 4x4 på 80 kg blev det idag, och det var tungt, sist jag körde det så kändes som lätta, ja dagsform! frontböj, good mornings och utfallsgång blev det också, hade tänkt avsluta med tabata på löpbandet men det pallade inte mina ben så jag körde fem minuter på Jacobs ladder och var helt slut efter det, hahaha! fyfan.

igår körde jag ett pull ups och chins-pass, det gick väldigt bra faktiskt. visst att man har tappat en del då jag inte har fokuserat på detta, men helt över förväntan. jag har träningsvärk i magen sen ifredags kan jag säga, det är lite hatkärlek på det :)

ny vecka väntar, semestern närmar sig! tjoho
jag hann med ett pars timmar sol innan jobbet igår :) 

Jacobs ladder - om ni har en sånhär på gymmet så testa. den är svinjobbig, idag klättrade jag bara med benen och höll i mig på sidan för jag körde benpass. jag fattar varför deltagarna i Biggest Loser får köra mycket på denna, fem minuter körde jag efter mitt benpass och jag var helt färdig! men kul med något annat än intervaller på bandet, rodd, hopprep och crosstrainer :) 

Inga kommentarer: