tisdag 10 juni 2014

det blev lite bak idag!

Den här dagen startade inte alls som jag hade tänkt mig, känningar i halsen är aldrig uppskattat. jag drack te men det hjälpte inte, så jag struntade i gymmet och gick en pw istället. onödigt att kalla det morgonpromenad när jag inte gick förrän kl 8?! ;) jag gick ut på Svinö och det var mycket skugga på den rundan vilket var otroligt skönt! sen blev det lite handling , nya grönsaker behövdes till min kyl, även lite frukt. passade på att handla mjöl också, för det är alltid bra att ha hemma :)

så jag kom hem och hade flera timmar kvar innan jobbet, så jag körde igång brödbak! jaaaaa :) det finns inget roligare än att baka, eller okej, träna är också fantastiskt roligt! jag gjorde mina morotsfrallor, dom blir alltid jättebra och är superenkla att göra! sen behöver dom inte jäsa i flera timmar, stort plus! jag har bakat en del med bovetemjöl och mandelmjöl den senaste tiden, men alltså - inget slår dom där frallorna på glutenfri mjölmix!

nu ska jag se veckans Game of thrones :)

de här shortsen från Under Armour är supersköna, jag har gått omkring med dom inomhus i flera månader, äntligen kan jag ha på mig dom utomhus också! 

morotsbröd. 

Inga kommentarer: