måndag 9 juni 2014

måndag igen!



hejhej. jag var inget vidare pigg imorse och trots att jag egentligen kunde somna om vid sju så tar det emot, så jag gick upp trots allt och cyklade bort till malkars, jag var inte ett dugg motiverad eller sugen på det, men jag tänkte: det är ju bröst idag, det är ju ditt favvo-pass! så jag åkte iväg med inställningen att göra så gott jag kan, sen körde jag en tia på 30 kg det första jag gjorde i bänkpressen och den var lätt, så då ökade energin och det blev ett väldigt bra pass :) märks att så fort solen tittar fram så blir det mindre folk på gymmet, jag har så svårt att förstå det numera men det är bara skönt för mig :) 

sen cyklade jag ner till stranden, en och en halv timme sen var jag så uttråkad att jag klarade inte ligga och pressa mer.. nu har jag ätit lunch och gjort matlåda till ikväll och imorgon. min periodiska fasta går väldigt bra, men jag märker ingenting på kroppen och vågen står still, jag vet att jag inte ska stirra mig blind på den men ändå. jag mår bra av att bara behöva äta tre gånger per dag, jag ska ge det fram till min semester sen får jag se om jag återgår till att äta som innan. det känns drygt om det inte händer något :) 

jag hittade en annan utbildning som  verkade intressant igår, inte riktigt det jag vill göra men jag slängde in en ansökan iaf! :)

Inga kommentarer: