söndag 13 juli 2014

om helgen.

Hejhej! Ja, då har ytterligare en vecka gått, så sista semesterveckan påbörjas imorgon... jobbigt. men lite kul har jag hittat på i helgen, ifredags var jag med  Johan i Karlskrona, han skulle fixa nya glasögon och sen var tanken att vi skulle åka o sola men vädret bjöd på moln och blåst, så vi gick lite på stan och käkade lunch istället. jag ville äta glass på Glassiären, men det var sinnessjuk lång kö och mitt tålamod är inte det bästa så det blev ingen glass. sen åkte jag till Nybro på kvällen, så fick grillat till middag. mycket trevligt och efterrätt också :) det är aldrig tråkigt att åka till mina föräldrar.

lördagen startade inte så bra, jag var trött och energilös så att åka till gymmet kl 7 blev det inget med, jag sov till kl nio. sen var jag och Anna ute och gick en långpromenad, det var skönt. jag piggnade till lite då så sen blev det ett axel och magpass på gymmet, ett väldigt bra sådant också! kul :) igårkväll så var jag inbjuden till Mika på lite fest, så jag och två andra tjejer var där och det var supertrevligt. det blev  en liten utgång också, men den var väl sådär. jag vet inte, jag tycker inte det är speciellt kul att gå ut i Kalmar längre..

ikväll var ju tanken Strand. men jag hoppade av det, jag har så himla ont i magen. jag hade lite igår också men det funkade ändå. men idag har jag haft det hela dagen och det blir inte bättre. jag har svårt att äta också för det känns som jag ska kräkas, och nej det har inget med bakfylla och göra då jag hade samma problem igår och jag drack inget på fredagen. så jag har valt att lyssna på kroppen och vilar istället, det är supertråkigt för det är kul på Strand och förra veckan hade jag så himla roligt där. plus att vädret sprack upp nu ikväll. så jag sitter hemma och har ont och tycker lite synd om mig själv. jag kanske får någon mer chans till Strand senare i sommar.

 Karlskrona.

Mammas goda efterrätt

Svettigt på gymmet :) 

och en liten selfie!

Inga kommentarer: