tisdag 15 juli 2014

babbelover


jag hade hoppats på att Adams-Ray skulle göra nån spelning här i trakten nu i sommar och det verkar som att han ska spela i Karlskrona i början av augusti, hoppas jag kan hitta någon som är lika intresserad av det som jag. det verkar bli Timbuktu nästa vecka, det ska bli trevligt :) 

vädret bjuder på mycket moln, det är ju lite sådär. ska bli finare väder till helgen har det lovats, det hoppas jag på! det har blivit lite träning på gymmet både igår och idag, just för tillfället är jag lite omotiverad, vilket kan verkar konstigt då jag inte kunde träna på en månad... men man märker hur fort man tappar i styrkan, men det är bara att kämpa på. det vänder snart, idag träffade jag Martin på gymmet så vi körde lite biceps ihop och då gick det genast bättre! :) jag har verkligen vilat upp mig under semestern, det är riktigt skönt! 

igår så träffade jag den här gullungen och hennes mamma :) 

Inga kommentarer: