söndag 20 juli 2014

sista semesterdagen..

den här helgen blev inte alls som jag hade tänkt mig, om det är bra eller dålig det vet jag inte riktigt.. men det har varit en lugn helg, inte så kul att avsluta semestern så kanske men nu blev det bara så. tanken var att åka till Strand ikväll, jag har varit pepp hela veckan men jag vaknade med ett tryck över bröstet imorse och det har inte släppt. så trots strålande sol och väldigt hög temperatur så har jag varit inne i princip hela dagen för jag har varit allt annat än pigg, gjort mycket vila och sov ett par timmar för att bli bra och pigg, men icke. det är inte ett lika stort tryck nu men det har inte gett med sig, jag får se hur det är imorgon. så ja, därför blir det ingen alkohol ikväll. men jag fick med min lillebror att spela lite minigolf med mig och så åt vi en glass. då kom jag på att Lars Winnerbäck spelar ikväll, vi cyklade förbi men det var så kallt så hade behövt åka hem och hämta en tröja om jag skulle hänga utanför och när jag väl kom hem hade jag ingen lust att ge mig ut igen..

så ja, imorgon blir det jobb igen. jag är inte ett dugg sugen på det, det löser sig när man väl är på plats men nej, två, tre veckors semester till hade man inte tackat nej till! men jag har börjat kolla på en ny serie, eller själva serien är inte ny men jag har börjat kolla på Pretty little liars, jag var fast efter första avsnittet, tjejig och lätt serie :)

igår blev det ett litet kvällsdopp på Jutnabbens badplats. bästa badstället i Kalmar

Kalmar slott i kvällssolen

Inga kommentarer: