fredag 25 juli 2014

Timbuktu i Borgholm

Här kommer ett par bilder från onsdagen:
Timbuktu

Jag, Suss och Jenny






Här signeras det för fullt, två glada Svenssons! :) 

Som ni kan se så var vi och såg Timbuktu på onsdagkvällen i Borgholms slottsruin. Jag hade inga speciella förväntningar utan tyckte det var mest kul att se honom och vi var verkligen nöjda med konserten. Vi såg inte förbandet för vi hade lite picknick utanför och så blev vi inbjudna på kubbmatch med ett par killar som vi inte tackade nej till. Men det vi hörde var väl sådär, så vi gick in precis när han började spela. Det enda tråkiga var att det inte var så många som hittat dit, jag har aldrig sett så lite folk i ruinen, men det var skönt att slippa trängas också :) efter spelningen så köpte Suss o Emelie varsin tröja och då skulle det vara signering så det köades det till. 

Det har varit rätt tyst här för jag har under de senaste dagarna inte mått så bra. Igen.. Isöndags hade jag ett tryck över bröstet som var obehagligt, det släppte inte till måndagen och jag var helt matt så fick stanna hemma på första jobbdagen efter semestern. Så när det har varit som varmast har jag legat inne och tyckt synd om mig själv. Jag var och kollade upp det här trycket på måndagen, dom hittade inget fel så det var ju skönt att det inte va något med hjärtat. Jag vet inte vad det beror på, men det blir återigen vila från träningen tills det här har lugnat ner sig. Det har varit bra de senaste dagarna så det är skönt, men jag är så trött i kroppen hela tiden, så jag har börjat äta allergitabletter igen för när det var mycket björk hade jag samma symptom. Vi får väl se vad som händer. 

Itisdags fyllde min lillebror år, så ska på kalas hos honom idag. Jag har bakat en tårta, det kommer bilder på den i ett senare inlägg. Tjohej! 

Inga kommentarer: