onsdag 30 juli 2014

ledig dag mitt i veckan

Hallå ja! Jag hoppas att det blir uppehåll två timmar till för tänkte cykla in och kolla på Kalmarmilen, någon gång borde man vara med men det blir inget med det iår heller. Idag har jag varit ledig och det har varit såå skönt efter två riktigt slitiga dagar på jobbet, jag har fått ansvara för mejeri och frysvaror, det är tungt och tar en himla tid och det är sååå mycket varor. Så igår när jag slutade vid halv fyra hade jag fått förfrågan från mamma om jag ville komma och äta grillat där på kvällen för min lillebror skulle dit, så vad glad jag blev då! Grillade hamburgare till kvällsmat satt fint.

Idag har jag varit på gymmet igen, riktigt bra pass som jag körde tillsammans med Tea, vi har sagt i evigheter att vi ska träna så det var kul att vi fick ihop det! ett gutt ryggpass och det är egentligen bara en veckas uppehåll på träningen men det har varit mycket nu men låg ändå på samma vikter och kunde köra på bra. jag längtar faktiskt efter ett riktigt svettigt benpass just nu! :) resten av dagen har vi varit hos mormor och morfar, jag o mina syskon o kusiner , jag är fortfarande proppmätt och jag åt för flera timmar sen. behöver ingen mer mat idag :)
Svante och jag gosar lite =) 

Inga kommentarer: