fredag 1 augusti 2014

pretty fucking good milkshake!

Äntligen helg! Fast jag är inte helt ledig, ska jobba lite extra på söndag, kände att det var okej i och med att jag var sjuk förra veckan. Men imorgon är jag ledig, det ska bli skönt så jag hoppas på fint väder :) min tanke var att kanske gå ut o ta ett par glas ikväll, men jag är trött och vill inte vara allt för dålig imorgon och mina förstahandsval att dricka vin tillsammans med kunde inte, så jag åkte och tränade strax efter sex, jag var inte ett dugg sugen, hade legat och vilat i två timmar efter jobbet. men jag cyklade iväg och körde axlar och mage, det gick hyfsat bra! nöjd att jag kom iväg, ska försöka komma iväg tidigt och köra ett benpass imorgon :)

ionsdags så var vi inne och kollade på Kalmarmilen. Daniel sprang så vi hejade på honom, det är alltid kul med lopp och speciellt Kalmarmilen då det är många som man känner igen. 

"god damn that´s a pretty fucking good milkshake" 

Igårkväll så blev det en aw med hela familjen på Stars and stripes. jag satt och velade om vad jag skulle äta men bestämde mig till slut för en blodig oxfilé och jag var väldigt nöjd med det valet, den var perfekt! det är alltid kul att ses hela familjen. till efterrätt så tog jag en jordgubbsmilkshake , smaskens! :) 

Inga kommentarer: