söndag 10 augusti 2014

jobb och gym.

godkväll! snart är den här helgen över och jag har i princip bara jobbat, det har gått bra men det har varit så himla mycket och göra, och när man nästan bara jobbar med sommarjobbare så stressar man upp sig lite i onödan för jag vill gärna göra allt själv för att vara säker på att det blir riktigt gjort... jag får helt enkelt skylla mig själv. igårkväll var tanken att åka in och se The Sounds, men precis när jag ska cykla in så börjar det ösregna, man blir inte så sugen på att cykla in och stå i regn, jag avvaktar och ska nästan ge mig iväg igen då nästan skur kommer, så jag bytte om till myskläder och kollade på Pretty little liars och käkade fruktsallad istället. det var tråkigt att missa The Sounds, jag hade sett framemot att se dom men det var skönt att bara vara hemma och ta det lugnt också.

idag efter jobbet så kom jag hem och la mig i soffan och sov en timme, jag var helt slut. jag hade lite planer på att åka upp och gå på sista sommarstrand men nej, jag har varken lust eller ork till det. så jag gick bort till gymmet istället, mitt halsonda är borta och jag är lite snuffsig men det är ingen anledning att skippa gym. jag var inte så taggad, jag var trött och försökte bortförklara mig själv. sen fick jag ge mig, jag har gnällt hela veckan att jag inte kan träna så det var bara att traska. ett benpass blev det med både marklyft och benböj. det gick helt över förväntan så det var skoj! jag gick alltså till och från gymmet och började lyssna på Jesper Rönndahls sommarprat, jag längtar till min morgonpromenad imorgon så jag kan lyssna på resten! :)


Inga kommentarer: