fredag 29 augusti 2014

sushi

äntligen fredag! egentligen skulle min arbetsvecka vara slut men ska jobba lite extra imorgon, det går bra, då vet jag vad jag ska göra de första 7,5 h av dagen ;) efter jobbet så åkte jag hem och käkade lite sen väntade gymmet tillsammans med min lillebror. jag ville köra rygg men han ville träna bröst o triceps, jag fick faktiskt ge mig då jag nästan alltid bestämmer vad vi ska göra och vilka övningar. men det blev ett jäkligt bra pass, vi körde drop set i lutande hantelpress det sista vi gjorde och kramade ur det allra sista. man är inte så tuff när man knappt kan lyfta ett par 4kgs hantlar, då vet man att man gjort sitt yttersta. Anton önskade träna inne i city och jag protesterade inte för då kunde jag köpa med mig finmiddag hem, SUSHI. älskart!

imorgon väntar först jobb, sen förberedning för söndagskalas och sen gymmet med Tea! woohoo, det ska bli kul , det är roligt att träna med nån som kämpar på lika bra som en själv. jag har för det mesta kört själv men sen min svacka i somras så har jag försökt träna ihop med någon så ofta jag kan. man får en liten extra push och man kan köra lite hårdare i vissa övningar (som bänkpress). men jag älskar fortfarande att bara gå och superseta ett helt pass i ett rasande tempo, man kör slut på sig själv på två helt olika sätt och jag har börjat gilla båda :)
min fredagsmiddag. alltid meny nr 4 , haha :) ett vinnande koncept. 

Inga kommentarer: