torsdag 14 augusti 2014

din soldat


fortfarande brist på foton, det har helt enkelt inte funntis något bra att fota. fast visst, vi var inne och kollade på de tappra människor som deltog i Kalmar Mini tri, men några kort blev det inte. på lördag är det dags för Ironman, det ska jag in och kika lite på! :) det ska bli otroligt skönt med en ledig helg nu! 

veckan har rullat på bra, jag har kommit igång med träningen och har inte fått något bakslag! Jippie. idag körde jag och Anton axlar/mage efter jag slutat jobbet på gymmet inne i City, dom har renoverat om där så har varit sugen på att dra dit och testa, jag var väldigt nöjd. vilket lyft, nu kan jag faktiskt tänka mig att träna där inne, även om det bara kommer bli i nödfall som idag, då det är lönlöst att åka till Västra klockan halv fem. passar perfekt då, trots dålig dagsform så kämpade vi igenom ett bra pass. nu blir det vila två dagar, för imorgon ska jag på kräftskiva hos Suss och Daniel :) det ska bli himla trevligt! 

Inga kommentarer: