tisdag 5 augusti 2014

lovers on the sun


Just nu spelas den här låten rätt flitigt , jag gillade videon också! 

Jamen, tror ni inte att jag vaknade med halsont igår, jojomen! gick det över efter mitt morgonte? nehedu! jag köpte lite zyx på jobbet igår och det känns faktiskt bättre för tillfället. men idag jobbar jag kväll så jag får se hur det känns efter ha ansträngt rösten i sju timmar sen.. men hoppas på det bästa! jag vill ju träna, det är inte lätt att sätta upp mål när man hela tiden måste pausa... idag ska jag jobba kvällen, det var länge sen. efter semestern har jag som senast börjat kl 7,30 så det känns lite konstigt att vänta till kl 15 för att få åka till jobbet. men det känns rätt skönt, hinner jag vila upp mig. nu ska jag kolla på dagens Paradise sen ska jag fortsätta i min bok. jag läste ut "Helgonet" igår, den var väldans bra. 

Inga kommentarer: